h1

Två dar på Facebook

maj 28, 2009

Jag har gått med i Facebook. Jag finns på Facebook, Välkommen till FB … hur säger man: i, på, med? Hursomhelst, det är inte svårt att förstå vari drogen består. Det känns som när man var rätt ung och hamnade på en klubb för lite äldre, fast tvärtom. Det är våra marknadsföringspraktikanter Sofia o Siri som för mig över och bortom alla gränser för mänsklig kommunikation. Responsen på den här lilla bloggen har ju varit över all förväntan så jag kan inte annat än tro att de har rätt. Och på youtube finns numera nåt som heter weylertv.

Fast jag tycker fortfarande att det bara är i Venedig och under karnevalen man har rätt att vara anonym …

er S

S

Kommentera

